Ogólne warunki gwarancji firmy APAR:
- Producent gwarantuje nabywcy dobrą jakość i działanie zgodne z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi zakupionego produktu oraz zapewnia bezpłatne usuwanie usterek, w razie ich wystąpienia w okresie gwarancyjnym.
- Okres gwarancji obejmuje 24 miesiące liczone od daty sprzedaży produktu Użytkownikowi, jednak nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji produktu.
- Roszczenia w okresie gwarancyjnym będą uznawane wyłącznie po stwierdzeniu, że urządzenie było eksploatowane zgodnie z instrukcją obsługi produktu.
- Urządzenie należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną i kompletnym wyposażeniem za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS. Nie spełnienie tego wymagania będzie skutkować obciążeniem nabywcy kosztami przesyłki.
- Razem z uszkodzonym urządzeniem Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć pisemny opis zakresu uszkodzeń i objawów nieprawidłowej pracy urządzenia oraz dane do kontaktu. W przeciwnym razie terminnaprawy może ulec wydłużeniu.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy na podstawie wpisu w karcie gwarancyjnej.
- Gwarancja traci ważność w przypadku:
- zerwania plomb,
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi, transportu lub przechowywania produktu,
- poprawek w karcie gwarancyjnej za wyjątkiem zmian nanoszonych przez producenta,
- dokonywania naprawy albo przeróbek produktu poza serwisem APAR,
- zniszczenia bez możliwości rozpoznania umieszczonego przez producenta numeru identyfikacyjnego towaru,
- gdy wraz z produktem nie została dostarczona karta gwarancyjna lub faktura zakupu produktu,
- uszkodzenie urządzenia było skutkiem wystąpienia klęski żywiołowej.
- Gwarancja nie obejmuje:
- wymiany baterii po okresie 4 miesięcy od daty zakupu,
- elementów pomiarowych czujników wilgotności które podlegają okresowemu wzorcowaniu.
- W zakresie nieuregulowanym postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego.