Ogólne warunki gwarancji firmy APAR:

  1. Gwarancja poręcza dobrą jakość i prawidłowe działanie wyrobu.
  2. Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży nabywcy.
    Okres gwarancji trwa nie dłużej niż 24 miesiące od daty wydania jednostce pośredniczącej w sprzedaży.
  3. Gwarancja zobowiązuje producenta do nieodpłatnego usunięcia wad sprzedanego wyrobu w terminie 14 dni od daty dostarczenia do naprawy. Kupującemu przysługuje prawo do wymiany wyrobu na nowy, wolny od wad, w przypadku:
    - gdy naprawa jest niemożliwa,
    - gdy po trzech naprawach gwarancyjnych w dalszym ciągu występują w nim uznane wady.
  4. Eksploatacja powinna się odbywać zgodnie z instrukcją obsługi przyrządu, a do wyrobów do których producent nie dołącza oddzielnej instrukcji obsługi zgodnie z danymi zawartymi w obowiązujących normach dotyczących wyrobu.
  5. Urządzenie należy wysłać wraz z ważną kartą gwarancyjną i kompletnym wyposażeniem za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL na adres Biura Handlowego naszej firmy:

    APAR - Biuro Handlowe
    05-090 Raszyn, ul Gałczyńskiego 6

  6. Nie zastosowanie się do pkt. 5 będzie skutkować obciążeniem nabywcy kosztami przesyłki.
  7. Karta gwarancyjna bez pieczęci, podpisu sprzedawcy i daty sprzedaży jest nieważna.
  8. Przed wykonaniem naprawy wadliwego urządzenia nabywca powinien skontaktować się z producentem w celu określenia zakresu uszkodzeń i objawów nieprawidłowej pracy urządzenia lub załączyć opis wspomnianych zagadnień.
  9. Gwarancja traci ważność w przypadku:
    - zerwania plomb,
    - uszkodzeń mechanicznych,
    - uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją, niezgodną z instrukcją obsługi,
    - poprawek w karcie gwarancyjnej za wyjątkiem zmian nanoszonych przez producenta.
  10. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w czasie transportu.