Informacje

Przed dokonaniem zakupów w firmie APAR należy zapoznać się z poniższym regulaminem. Złożenie zamówienia oznacza akceptacje warunków zawartych w regulaminie. Klientów firmowych prosimy o korzystanie ze sklepu internetowego apar.sklep.pl

  1. Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie w formie pisemnej: listownie, faksem lub poprzez e-mail na adres odpowiedniego działu handlowego:
    • Automatyka przemysłowa:
      • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • faks: +48 22 101-27-33
    • Obudowy i złącza:
      • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • faks: +48 22 101-27-32
  2. Ceny w cenniku lub w ofertach przekazywanych bezpośrednio przez Dział Handlowy firmy są cenami netto i nie uwzględniają kosztów wysyłki.
  3. W przypadku gdy ceny w cenniku podano w EUR lub USD zapłatę przyjmujemy w PLN wg aktualnego w dniu wystawienia faktury kursu sprzedaży EUR lub USD w Banku PeKaO S.A.
  4. Przy pierwszym kontakcie handlowym obowiązuje płatność gotówką lub przedpłata 100% wartości zamówienia.
  5. Zamówienia do 500 PLN netto realizowane są wyłącznie za gotówkę lub po dokonaniu przedpłaty. W przypadku zamówień na wyższą kwotę w uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo pobrania zaliczki
  6. Wysyłka towaru realizowana jest wskazanym przez Zamawiającego spedytorem. Jeśli brak jest wskazanego spedytora firma APAR wyśle towar firmą DHL.
  7. Wysyłka towaru odbywa się na koszt zamawiającego.
  8. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania wysyłki zamówionych towarów w razie istnienia nieuregulowanych zobowiązań finansowych wobec firmy APAR
  9. Zgodnie z Ustawą, z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy zwrócić wraz z dokumentami zakupu wraz z gwarancją. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  10. Dokonując zamówienia Zamawiający zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą, w zakresie niezbędnym do realizacji danego zamówienia oraz do celów marketingowych firmy APAR.

Płatności

Prosimy o dokonywanie wpłat  na na nasz rachunek bankowy:

  • bank: PeKaO S.A. IX O/Warszawa, ul. Dereniowa 9
  • numer rachunku: 91 1240 1125 1111 0000 0344 6595
  • tytuł przelewu: _numer_faktury_

W tytule przelewu prosimy podać tylko i wyłącznie  numer faktury (lub faktury proforma).
Prosimy o wpłacanie dokładnych kwot widniejących na fakturze.

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • telefon: +48 22 853-48-56 wew. 102
  • email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane do faktury

  • APAR - Jerzy Rutkowski
    05-090 Raszyn, ul. Finałowa 9
    NIP 5210127784

Ogólne warunki gwarancji firmy APAR:

  1. Producent gwarantuje nabywcy dobrą jakość i działanie zgodne z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi zakupionego produktu oraz zapewnia bezpłatne usuwanie usterek, w razie ich wystąpienia w okresie gwarancyjnym.
  2. Okres gwarancji obejmuje 24 miesiące liczone od daty sprzedaży produktu Użytkownikowi, jednak nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji produktu.
  3. Roszczenia w okresie gwarancyjnym będą uznawane wyłącznie po stwierdzeniu, że urządzenie było eksploatowane zgodnie z instrukcją obsługi produktu.
  4. Urządzenie należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną i kompletnym wyposażeniem za pośrednictwem  firmy spedycyjnej DHL lub UPS. Nie spełnienie tego wymagania będzie skutkować obciążeniem nabywcy kosztami przesyłki.
  5. Razem z uszkodzonym urządzeniem Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć pisemny opis zakresu uszkodzeń i objawów nieprawidłowej pracy urządzenia oraz dane do kontaktu. W przeciwnym razie terminnaprawy może ulec wydłużeniu.
  6. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy na podstawie wpisu w karcie gwarancyjnej.
  7. Gwarancja traci ważność w przypadku:
    • zerwania plomb,
    • uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi, transportu lub przechowywania produktu,
    • poprawek w karcie gwarancyjnej za wyjątkiem zmian nanoszonych przez producenta,
    • dokonywania naprawy albo przeróbek produktu poza serwisem APAR,
    • zniszczenia bez możliwości rozpoznania umieszczonego przez producenta numeru identyfikacyjnego towaru,
    • gdy wraz z produktem nie została dostarczona karta gwarancyjna lub faktura zakupu produktu,
    • uszkodzenie urządzenia było skutkiem wystąpienia klęski żywiołowej.
  8. Gwarancja nie obejmuje:
    • wymiany baterii po okresie 4 miesięcy od daty zakupu,
    • elementów pomiarowych czujników wilgotności które podlegają okresowemu wzorcowaniu.
  9. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Z uwagi na produkcyjno-handlowy profil naszej firmy produkty z naszej oferty pod względem dostępności podzielić można na dwie grupy:

Produkty własne APAR (seria AR)

Staramy się realizować wszystkie zamówienia naszych produktów na bieżąco z terminem dostawy 2-7 dni roboczych. W przypadku dużych zamówień termin ten może wydłużyć się i jest każdorazowo ustalany indywidualnie. Z uwagi na dynamiczny stan poziomów magazynowych, typ urządzenia i możliwość potrzeby wykonania dodatkowych czynności (konfiguracja urządzenia, świadectwo sprawdzenia) dokładny termin realizacji jest podawany przez nasz dział handlowy zawsze w dniu złożenia zamówienia.

Towary naszych partnerów handlowych

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty naszych partnerów handlowych były dostępne od zaraz. Jeżeli towar jest dostępny na magazynie to w przypadku gdy zamówienie złożono do godz. 10.00 dnia roboczego wysyłka powinna nastąpić w dniu złożenia zamówienia - lub w następnym dniu roboczym w pozostałych przypadkach. W przypadku braku towaru na magazynie z uwagi, że większość produktów z tej grupy wymaga sprowadzenia spoza terenu Polski, termin dostawy wynosi do 2-8 tygodni.

Wysyłkę towaru realizujemy za pośrednictwem firm spedycyjnych DHL i UPS. Domyślnym spedytorem jest DHL, w przypadku chęci realizacji dostawy przez firmę UPS należy zaznaczyć to przy zamówieniu towaru.

Koszt dostawy netto:

  • DHL przedpłata na konto / przelew: 18 zł
  • DHL pobranie kurierskie: 25 zł
  • UPS przedpłata na konto / przelew: 23 zł
  • UPS pobranie kurierskie: 30 zł

Na życzenie możliwa jest również wysyłka spedytorem wybranym przez klienta. W tym przypadku klient musi zamówić odbiór towaru we własnym zakresie po uzgodnieniu terminu i pozostałych warunków dostawy z odpowiednim Działem Handlowym APAR. Koszty przesyłki nie są w tym przypadku fakturowane, klient sam rozlicza się z firmą kurierską.